Home > Ontdek het Werken en Leren traject bij FITZ HR & Payroll

Ontdek het Werken en Leren traject bij FITZ HR & Payroll

Bij FITZ HR & Payroll krijg je de kans om in een vakgebied te starten dat volop in beweging is. Je werkt op hbo werk- en denkniveau. Jij zorgt ervoor dat de medewerker op tijd het salaris ontvangt waar hij/zij recht op heeft. Een onmisbare functie dus!

In een wereld waar deze processen steeds complexer worden en de systemen geavanceerder, ben jij juist de persoon die deze veranderingen ziet als een uitdaging.

Onze formule? Werken en leren combineren. Geen loze beloftes, maar echte kansen om te groeien en je carrière op te bouwen.

Bekijk vacature

De opleiding

Ons Werken & Leren traject biedt een unieke combinatie: werken en leren tegelijk. Gedurende één jaar werk je fulltime bij een van onze toffe opdrachtgevers en volg je een erkende opleiding: het Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL) en het Boost Your Capabilities-programma. Zo leer je alle ins en outs van HR en salarisadministratie.

Toekomstperspectief

Als startende salarisadministrateur begin jij echt met de voeten in de klei. FITZ HR & Payroll zorgt ervoor dat jij op een gedegen manier landt bij een van onze opdrachtgevers. Deze opdrachtgever zorgt ervoor dat jij de kneepjes van het vak leert en jij je ontwikkelt richting een allround salarisadministrateur.

Vanuit FITZ HR & Payroll krijg jij je eigen People Manager toegewezen die jou tijdens deze reis ondersteunt. Jouw People Manager is betrokken bij jouw persoonlijke en professionale ontwikkeling.

Doorgroeien? Natuurlijk kan dat! Bij ons kun je je ontwikkelen als consultant waarbij je advies geeft aan diverse opdrachtgevers op processen en systemen.

''Waarom ik het traineeship HR & Payroll zo leuk vind, is dat wat ik tijdens de opleiding PDL leer, meteen kan toepassen in de praktijk. Je wordt goed begeleid, er is fijn en makkelijk contact, en volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.''
Hanneke Waninge
Trainee HR & Payroll

Opdrachtgevers

Interne payroll
Jij zorgt ervoor dat jouw collega's op tijd het salaris ontvangen waar ze recht op hebben. Jouw klanten zijn de collega's vanuit hetzelfde bedrijf.

Accountancy kantoor
Jij doet de payroll voor diverse klanten. Dit kan gaan van de bakker op de hoek, een school, een advocatenkantoor, tot aan een agrarische onderneming. Het is belangrijk dat je je hoofd koel kunt houden en het overzicht kan bewaren tussen alle cao's.

Je kunt snel schakelen tussen focus werk en binnenkomende telefoontjes. Houd je van een dynamische werkomgeving en afwisselen op alle gebieden? Dan past deze soort opdrachtgever perfect bij jou!

(Semi)Overheden
Als je bij een (semi-)overheid aan de slag gaat dan ben je vaak telefonisch in gesprek met verschillende partijen. Omdat bijvoorbeeld gemeenten vaak zo groot zijn is het payroll proces onderverdeelt bij verschillende teams. Jij wordt de specialist op een onderdeel van het salarisverweringsproces.

Heb je nog vragen? Ik help je graag.

Maud Kuipers

Recruitment Lead

Bel of WhatsApp Stuur een mail

Login